Titulinis Nuo šiol jūsų namu rūpinasi klientų atstovas. Kodėl klientų atstovas, o ne namo vadybininkas?

Mielas kliente,

Per daugiau nei dvidešimt metų nuėjome ilgą kelią, ieškodami pačių geriausių sprendimų. Tobulinome, keitėmės, klydome, grįždavome ir vėl pradėdavome iš naujo, kol galutinai supratome, kad mūsų sėkmė priklauso ne tik nuo greito būsto priežiūros darbų atlikimo, problemų sprendimų, bet svarbiausia – nuo jūsų, mūsų klientų, interesų atstovavimo ir girdėjimo.

Tad pakeitėme viską iš esmės. Pertvarkėme įmonės valdymą, sumažinome biurokratinį aparatą, atsisakėme visko, kas neleido mums būti greitiems, lankstiems ir žaibiškai reaguoti į jūsų poreikius bei augti.

Taip žengėme vieną svarbiausių žingsnių įmonės veikloje – visus sprendimus pradėjome priimti remiantis jūsų poreikiais, o ne verslo, ką iki šiol daro kitos daugiabučių priežiūros įmonės.

Ką nuo šiol darome geriau?

Per kelis pastaruosius metus atsisakėme techninių padalinių ir su tuo susijusių interesų konfliktų, kuomet patys užsakinėdavome, atlikdavome ir kontroliuodavome darbus Jūsų namuose. Todėl jau kurį laiką darbus ir paslaugas perkame tik konkurso būdu iš visų šalies įmonių, pasiruošusių ir norinčių dirbti kartu. Tai atveria naujas galimybes – paslaugas pasiūlyti ne tik pigiau, bet ir iš visos eilės tiekėjų, norinčių konkuruoti ir laimėti.

Kartu tapome dar labiau skaidresni ir atviresni – jūs ne tik galite rinktis patys, bet ir matyt kitų rinkos tiekėjų darbų kainas, terminus jų atlikimui, siūlyti savo rangovus darbams atlikti. Sustiprinome avarinę tarnybą, nes tai vienintelė tokio lygio paslauga rinkoje.

Klientų atstovai, nors ir yra įmonės, administruojančios jūsų būstą darbuotojai, turi vieninteles pareigas – atstovauti jus ir būti tik jūsų atstovu. Todėl nuo šiol klientų atstovai yra atsakingi už:

  • Nuolatinę rangovų ir kolegų teikiamų paslaugų kokybės priežiūrą ir kontrolę;
  • Gyventojų lūkesčių sekimą ir atliepimą;
  • Maksimaliai operatyvią daugiabučio namo gyventojų užklausų, susijusių su būsto administravimo tenkinimu ir sprendimus;
  • Namo gerovės tobulinimą;

Be to, techniniais daugiabučio namo priežiūros klausimais rūpinasi ir priežiūros inžinieriai, tad kiekvienas namas turi mažiausiai dviejų dedikuotų profesionalų komandą.

Bendraukime!

Jei turite klausimų ar norite padiskutuoti, būtinai kreipkitės į mus, kad neliktų neaiškumų, kurie priverstų Jus jaudintis ar dvejoti:


< Atgal