Tavo atsakomybės:
- skirsi didelį dėmesį kokybiškam, efektyviam komandos darbo organizavimui, motyvavimui ir nustatytų tikslų siekimui;
- stebėsi ir analizuosi komandos rezultatus, ieškosi būdų kaip juos pagerinti;
- sieksi geriausių klientų aptarnavimo kokybės rezultatų ir klientų įvertinimų.
Mes tikimės, kad:
- esi įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
- turi profesionalios darbo patirties klientų aptarnavimo srityje (ne mažiau nei 3 metai);
- nebijai prisiimti atsakomybės stresinėse situacijose;
- esi stipriai orientuotas į rezultatą;
- turi komandos valdymo įgūdžių ir patirties;
- išmanai skambučių centro rodiklius, klientų aptarnavimo standartą;
- turi vidinės motyvacijos ir atkaklumo užtikrinti geriausią klientų aptarnavimo patirtį;
- jautiesi patogiai dirbant nuolat kintančioje ir greitoje aplinkoje;
- moki užburti ir motyvuoti komandą;
- gebi dirbti su dideliais duomenų kiekiais ir juos analizuodamas teikti įžvalgas veiklos gerinimui;
- turi labai gerus bendradarbiavimo ir derybų vedimo įgūdžius;
- esi įgijęs puikius „MC Office“ pagrindinių programų darbo įgūdžius.
Mes siūlome:
- galimybę tiesiogiai prisidėti prie įmonės strateginės transformacijos;
- profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes tarptautinėje įmonių grupėje;
- draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7 Lietuvoje ir užsienyje;
- papildomas atostogų dienas, priklausančias nuo stažo;
- bendruomeniškumą skatinančius renginius ir iniciatyvas;
- dovanas tradicinių švenčių proga;
- išskirtinius nuolaidų pasiūlymus Tau ir Tavo šeimos nariams.
Atlyginimas
1 800–2 800 €/mėn. neatskaičius mokesčių.