Skip to content
Main Navigation
Įvykių registracija
Savitarna
Įvykių registracija
Savitarna
Avarinė
Valymas
Priežiūra
Administravimo paslaugos
Patalpos ir teritorija
Šilumos sistemų priežiūra
Elektros sistemų priežiūra
Pastatų priežiūra
Renovacija
Išmanūs sprendimai daugiabučiams namams
Bendrijų steigimas
Tvarumas
DUK
Tapkite klientu
Apie mus
Kontaktai
Titulinis
Dažniausiai užduodami klausimai
Sąskaitos
Sąskaitos paaiškinimas
Sąskaitos
Sąskaitos paaiškinimas
Kiti šios grupės klausimai:
Esu sudaręs e.sąskaitų sutartį, tačiau pinigų nuskaitymas neįvyko. Kodėl?
Iki šiol kas mėnesį buvo vykdomas automatinis apmokėjimas per e.sąskaitą, tačiau šį mėnesį piniginės lėšos nebuvo nuskaitytos. Kodėl?
Apmokėjimą už paslaugas atlikau laiku – paskutinę mėnesio dieną. Kodėl mano mokėjimas nėra įskaitytas?
Klaidingai atlikau mokėjimą, kaip galėčiau susigrąžinti įmoką?
Neseniai tapau Jūsų klientu, atlikau mokėjimą už paslaugas, nurodydamas buvusio patalpų savininko duomenis. Kam bus užskaitytas mano mokėjimas?
Apmokėjau už kaimyną/giminaitį/draugą, tačiau mokėjimas liko neužskaitytas
Sąskaita apmokėta, bet klientų erdvėje rodo tą pačią mokėtiną sumą
Tapkite klientu
Įsigijau patalpas jūsų administruojamame name
Domina administravimo paslaugos
Gauti pasiūlymą paslaugai
Užpildykite formą ir mes su Jumis susisieksime
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Vardas
*
Kontaktinis telefonas
*
Adresas
*
Jūsų žinutė
*
Esu susipažinusi(-ęs) su privatumo politika ir sutinku, kad mano pateiktus duomenis tvarkytų paslaugų teikimo tikslais.
Privatumo politika
.
*
Siųsti