Mokėtina suma klientų erdvėje „eBŪSTAS“ gali būti rodoma tol, kol Jūsų apmokėjimo duomenys mūsų nepasieks ir nebus įkelti į sistemą. Mokėjimo informacija atnaujinama priklausomai nuo to, kokiu būdu atlikote mokėjimą.
Jeigu mokėjimą atlikote naudojantis „eBŪSTAS“ mobiliąja programėle ar svetainėje www.ebustas.lt – mokėjimo gavimas ir įskaitymas atliekamas per valandą, duomenų atnaujinimas klientų erdvėje – per dieną. Norėdami laiku ir teisingai atlikti mokėjimą, www.ebustas.lt arba mobiliojoje programėlėje „eBŪSTAS“, pasirinkite funkciją „Apmokėti“.
Jeigu mokėjimą atlikote ne www.ebustas.lt ar mobiliąja programėle „eBŪSTAS“ – mokėjimo duomenys mus pasiekia ne taip greitai. Į įmonės atsiskaitomąją sąskaitą gautų pavienių mokėjimo pavedimų duomenys, tarp jų ir e. sąskaitų nuskaitymai, atnaujinami kartą per savaitę. Mokėjimų, gautų per įmokų surinkimo įstaigas, duomenys atnaujinami dažniau – nuo 2 iki 5 kartų per savaitę. Jeigu el. bankininkystėje kopijuojate ankstesnio mėnesio pavedimą ir jo pagrindu atliekate naują mokėjimą – toks mokėjimas gali pasiklysti ir būti neįskaitytas.