Titulinis Aktuali informacija Naudinga informacija Kaip saugomos daugiabučio kaupiamosios lėšos?
Naudinga

Sulaukiame klientų pranešimų, jog daugiabučiuose lankosi neaiškūs asmenys ir renka gyventojų duomenis. Mūsų specialistai ragina būti atidiems ir primena, kaip saugo savo klientų privatumą bei namo kaupiamąsias lėšas.

„Renkantis namo administratorių reikia būti itin atidiems. Jeigu numosite ranka, nenustebkite, kad įmonė gali dingti lyg į vandenį su jūsų pinigais. Todėl visada patariame gyventojams įvertinti rizikas, nes vienas svarbiausių kriterijų, į kurį būtina atsižvelgti renkantis – finansinis įmonės patikimumas ir sugebėjimas saugoti gyventojų sukauptas lėšas. Verta atminti, kad administruojančiai įmonei yra patikimas gyventojų turtas – tiek pats pastatas ir jo priežiūra, tiek gyventojų sumokami pinigai“, – pranešime cituojamas „Mano BŪSTAS“ Vilniaus regiono vadovas Ramūnas Burokas.

Jo teigimu, visos klientų kaupiamosios lėšos yra saugomos pagal atskirose sąskaitose – joms galioja specialus apsaugos reglamentas. Be to, visi šios įmonės klientai gali visada matyti, kiek lėšų yra sukaupęs jų namas. Ši informacija yra prieinama bet kuriuo metu klientų savitarnos zonoje „BonoDomo“.

Sistemiškai veikiantys administratorius turi procesus ir procedūras, kaip tokios lėšos valdomos, jos reguliariai pervedamos į atitinkamas depozitines sąskaitas, panaudojimas iš jų yra galimas tik išimtinai gyventojų naudai atliktiems darbams apmokėti.

R. Burokas teigia, jog Lietuvoje yra buvę atvejų, kai namus prižiūrinčios įmonės gyventojų kaupiamąsias lėšas naudodavo savo finansinėms bėdoms spręsti arba tiesiog jas iššvaistydavo.

„Nuo pat pradžių visus savo klientus esame informavę, kad jų kaupiamosios lėšos yra saugios ir naudojamos tik pagal paskirtį. Labai svarbu, kad gyventojai galėtų savarankiškai bet kada matyti, kiek kaupiamajame fonde yra pinigų. Būtent tokią galimybę mes ir suteikiame – lėšų balansą kiekvienas gali matyti savo telefone ar kompiuteryje, jei naudojasi „BonoDomo“ savitarna arba mobiliąja aplikacija“, – teigia R. Burokas.

Anot jo, kitas svarbus niuansas, rodantis daugiabučių administratoriaus patikimumą ir skaidrumą – kaip įmonė organizuoja objektuose vykdomus remonto darbus. Mat neretai pasitaiko, kad įmonės piktnaudžiauja ir remonto darbus perka iš dukterinių bendrovių. Tokiu būdu nelieka konkurencijos, o gyventojai priversti permokėti už paslaugas.

„Mūsų įmonėje visi ne avarinio pobūdžio darbai perkami skaidriai – per darbų užsakymo platformą PortalPRO, kur daugiau nei 300 įvairaus profilio meistrų siūlo savo paslaugas. Jeigu name planuojamas atlikti didelės apimties darbas, visada organizuojame skaidrų pirkimą, kuriame dalyvauja daugiau nei 100 patikimų partnerių. Dėl konkurencijos visada užtikrinama geriausia kaina klientui, suteikiamos garantijos, galiausiai – nėra jokio interesų konflikto“, – tikina R. Burokas.

Jis primena, kad kam patikėti valdyti savo turtą, laisva valia sprendžia tik namo gyventojų dauguma.

„Todėl sprendimą reikia priimti apgalvojus ir mažiau klausyti prašalaičių arba nepažįstamų asmenų patarimų bei saldžių pažadų“, – sako R. Burokas.

Kitos aktualijos

Naujiena
Poilsis ima viršų – daugiabučių gyventojai nebenori dirbti valytojais
„Mano BŪSTO“ duomenimis, didžioji dauguma daugiabučių gyventojų laiptinių valymą patiki specialistams. Šios paslaugos paklausa per pastarąjį...
Naujiena
Pasikinkę vėją „atšaukė“ 2000 skrydžių
Per pusmetį – 2215 tonų mažiau CO2. Toks kiekis kenksmingų dujų nepateko į aplinką dėl to,...
Naujiena
Prieš Kalėdas – šilumą taupanti „Mano BŪSTO“ dovana daugiabučiams
Artėjant Kalėdoms, burtų keliu parinktiems daugiabučiams Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje įmonė „Mano BŪSTAS“ padovanojo naują...