Titulinis Dažniausiai užduodami klausimaiSąskaitosSąskaitų apmokėjimaiSąskaita apmokėta, bet klientų erdvėje rodo tą pačią mokėtiną sumą

Sąskaita apmokėta, bet klientų erdvėje rodo tą pačią mokėtiną sumą

Mokėtina suma klientų erdvėje „eBŪSTAS“ gali būti rodoma tol, kol Jūsų apmokėjimo duomenys mūsų nepasieks ir nebus įkelti į sistemą. Mokėjimo informacija atnaujinama priklausomai nuo to, kokiu būdu atlikote mokėjimą.

Jeigu mokėjimą atlikote naudojantis „eBŪSTAS“ mobiliąja programėle ar svetainėje www.ebustas.lt – mokėjimo gavimas ir įskaitymas atliekamas per valandą, duomenų atnaujinimas klientų erdvėje – per dieną.  Norėdami laiku ir teisingai atlikti mokėjimą, www.ebustas.lt arba mobiliojoje programėlėje „eBŪSTAS“, pasirinkite funkciją „Apmokėti“.

Jeigu mokėjimą atlikote ne www.ebustas.lt ar mobiliąja programėle „eBŪSTAS“ – mokėjimo duomenys mus pasiekia ne taip greitai. Į įmonės atsiskaitomąją sąskaitą gautų pavienių mokėjimo pavedimų duomenys, tarp jų ir e. sąskaitų nuskaitymai, atnaujinami kartą per savaitę. Mokėjimų, gautų per įmokų surinkimo įstaigas, duomenys atnaujinami dažniau – nuo 2 iki 5 kartų per savaitę. Jeigu el. bankininkystėje kopijuojate ankstesnio mėnesio pavedimą ir jo pagrindu atliekate naują mokėjimą – toks mokėjimas gali pasiklysti ir būti neįskaitytas.