Titulinis Dažniausiai užduodami klausimaiSąskaitosSąskaitų paaiškinimaiSąskaitos paaiškinimai

Sąskaitos paaiškinimai

Dešiniajame kampe rodomi Jūsų namą administruojančios įmonės rekvizitai bei klientų centro, veikiančio visą parą, telefono numeris.

Kairiajame kampe, po įmonių grupės logotipu – sąskaitos gavėjo adresas.

Laikotarpio, už kurį išrašyta sąskaita, pabaigos data. T.y. sąskaitoje įvardintos paslaugos bei jų kainos yra nurodytos už laikotarpį iki šios nurodytos datos.

Mokėtojo kodas – unikalus kliento Mokėtojo kodas, kuris yra labai svarbus ir turi didelę reikšmę įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu. Todėl labai svarbu, atliekant mokėjimus, nesumaišyti ir tam skirtuose laukuose nurodyti būtent šį Mokėtojo kodą.

Sąskaitos apačioje:

Sąskaitos apmokėjimo terminas – visą sumą, nurodytą eilutėje „Mokėti iš viso“, turite apmokėti iki šioje eilutėje nurodytos datos.

Brūkšninis kodas – unikalus kodas, kuris skirtas atsiskaitantiems už paslaugas per įmokų surinkimo įstaigas, naudojančias brūkšninio kodo nuskaitymą, pvz. Perlo paslaugų terminalai.

Bendrojo naudojimo patalpų elektra – šioje dalyje atvaizduojama per mėnesį priskaityta suma už bendrojo naudojimo patalpų elektrą. Įmokų, už bendrosioms reikmėms sunaudotą elektros energiją, namo administratorius nesurenka, todėl, kaip ir nurodyta šalia esančioje pastaboje, mokėjimai turi būti atliekami tiesiogiai elektros tiekėjui. Visą mokėtiną sumą/skolą už bendrųjų patalpų elektrą galite sužinoti tiesiogiai kreipdamiesi į elektros tiekėją.

Prisijungimo prie „eBŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos bei savitarnos portalo informacija. Nurodomas Mokėtojo kodas (prisijungimo vardas) bei pirminis slaptažodis prisijungimui. Prisijungus pirmą kartą, rekomenduojame slaptažodį pasikeisti. Po pakeitimo, jis sąskaitose daugiau nebebus atvaizduojamas.

Žemiau yra pateikiama visa aktuali būsto administratoriaus skelbiama informacija apie atliktus darbus name/laiptinėje, bendra ir kita aktuali informacija.